السبت، 19 يوليو 2008

الجنان


الناس اتجننت ولله
الرجل يريد السخرية من الأهلي
لم يجد إلا أن يرسم شيخ على المنبر ويقول هذا الكلام الفاضي
الله يخرب بيت الكوره اللي جننت الناس

هناك 10 تعليقات:

Empress appy يقول...

لا بجد ده هبل يعنى
بس تصدق انى بشوف ناس بتقعد تدعى كده كأن طلع لهم كورة شراب فى دماغهم بدل حاجات كتير
والله يا لورانس بحس ان الناس بتهرب من همومها بكده

الميكروباص يقول...

هي الناس فعلا بتهرب من همومها
لو تشوفي الانفعالات اللي بتطلع أثناء الماتش هاتتأكدي من كده

غير معرف يقول...

انت بتشوف الجون بيعمل ايه في الناس؟؟؟؟
امال لو كان رصاصة ف راس اسرائيلي كانوا عملوا ايه؟؟؟
معلش يا لورنس،، سيب الناس تفرحلها شوية،، ده من ناحية الكورة
اما من ناحية السخرية بالطريقة دي فأكيد مستهجنة جدا وعيب أوي بأه،، خلاص الدنيا قفلت مش لاقي غير الشيوخ

لورنس،،،،،،، بص يمين وشمال وانت بتعدي وخد بالك من القطارات واوعى تدخل في واحد وتقلبلك عربيتين انا بقولك اهوه مصر عايزاك يا ريتشارد،،،،، يا لورنس

منه مرتجى - عازفة الأوتار يقول...

ربنا يهدى الجميع

الناس طهقانة و مش عارفة تطلع همها فين


مدونة جميلة يا لورنس
بس انهى فى ال 4 مدونات دول الرئيسية بتاعتك ؟؟؟

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

حستنا الله ونعم الوكيل
ربنا يشفي ويهدي
تحياتي
موضوعات ما شاء الله مليانة ومهمة
تارك الله فيك وجعلها حجة لك

غير معرف يقول...

عجبتني كلمة اختلف معي ولكن بهدوء
ههههه
انا بقول مافيش مانع ان الواحد ينفس شويه عن تعصبو بس مش بالشكل ده

الميكروباص يقول...

مها
خلي بالك
فيه ناس عايشين على الجون ده- وبسبب الجون هم على قيد الحياه
أنا عن نفسي من مشجعي الهلي بعصبيه- ولكن مش لدرجة رسام الكاريكاتير- ده راجل مجنون مش طبيعي
...
بمناسبة المزلقانات
انا كنت مسافر مطروح في القطار اللي عمل حادثه- لكن لم أجد حجز انا واخي فلم أسافر !!!

الميكروباص يقول...

ورود وأشواك
شكرا على مرورك
والميكروباص هو الأصل
تشرفينا في أي وقت

Vague يقول...

ده زقزوق بتاع الاوقاف قال للناس بلاش تتكلموا عن عذاب القبر وخلى الناس تنبسط

عايز ايه من راسمي الكاريكاتير

غير معرف يقول...

ياااااااااااااه
بجد؟؟
انت لازم يتكتب عنك الخبر اللي بتقراه على طول
بتاع: لم يجد حجزا فنفذ بجلده
أو
العناية الالهية انقذت شابا واخاه
لم يجدا حجزا فلم يموتا فشافا الخبر في التليفزيون فماتا بالسكتة

كده يعني
ربنا يسلم يا بني ويلطف بينا
كان مين هيجنني في المدونة بتاعتي ويحتسي معي كوبا من الشاي باللبن
يا خسارة مصنع لبن البودرة بيك يا لووووووورنس

مها ميهوووو