الاثنين، 2 مارس 2009

حرامي وحمار

(أضغط على الصورة لتكبيرها)

اثنان من جمعية للصم والبكم كما يقولون
دخلوا الشركه التي أعمل بها لجمع التبرعات ووجدوني أمامهم وأعطوني ورقتان لكي أعرف من هم لأنني بالطبع لن أفهمهم لتحدثهم بالإشاره فقط
الورقة الأولى ليس بها أي مشاكل وهي تعرفنا من هم بالضبط
أما الورقة الثانية فهي الإيصال الذي يعطوه لك لجمع التبرعات
أنظر إلى الورقه وما هو مكتوب فيها ولكن بقليل من التركيز
وحاول أن تقرأ كل كلمه فيها وخاصة آخر أربعة أسطر المكتوبه فوق الختم المعمول بالفوتو شوب
....
يعني انت عاوز تنصب
أقل شيء يمكن أن تفعله هو أن تكتب الورقه بشكل صحيح
أما أن تعطيها لأحد ليس معه ابتدائية يكتبها بهذا الشكل ليفضحك فهذا هو العبط

هناك 16 تعليقًا:

AHMED SAMIR يقول...

ايه الهبل دة
دة كلام عجيب اللي مكتوب دة
دة انا افتكرت نفسي في الاول مش مركز...وبعدين شغلت الركازة مافهمتش برضة
ولاد الذين بيخللوا الواحد يشك في اي حد حتى لو غلبان بجد ومحتاج مساعدة
ربنا يحرقهم

Abo Maryam يقول...

أعتقد ان اللى كتبها كان عاوز يوصل رسالة انه يا يعينى يا حرام مكفوف وكان بيكتب بالعافية ويقرأ بطريقة بريل

بس قدره بقى انه وقع مع ناس مش بتكتب وتقرأ بريل

لأ

دى بتشرب بريل
هههههههههههههههه

fnoonh يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
بجد انا مش قادرة امسك نفسي من الضحك اي ده ايه العبط الفظيع ده
دا انا القعدت اعمله اني ادور على كلمة صح
افتكرت انها مسابقة ابحث عن الكلمة الصحيحة
ههههههههههههههههههههه
دا نصب منصوب بعلامة الغباء الظاهرة على اخرة
هههههه
هوه الكتبها شكله كان ضارب حاجة على الصبح

غير معرف يقول...

معلش يا لورنس أعذرهم
أكيد شافوا صورتك على الموقع و افتكروك سواق ميكروباص بجد.............
لاموأغذة.....
العتب على السمع
هههههههههههه

الميكروباص يقول...

a.samir
أبو مريم

في الاول من كثرة الالوان الموجوده في الصفحه الواحد لم يأخذ باله بالضبط مما هو مكتوب في الورقه
لكن مع قليل من التركيز اكتشفنا الفضائح
ولا ادري لماذا يجب ان تتبرع للصم والبكم والرجل كان ما شاء الله طول بعرض وحاجه تمام
يعني لو هو معوق مثلا كنت ممكن اقولك ماشي - انا موافق
لكن ايه السبب في التبرع لهم بدون اي سبب وهو قادر على العمل؟

الميكروباص يقول...

fnoonh

ولله حتى لو كان ضارب حاجه
كانت ممكن تطلع احسن من كده شويه
بس يظهر انه كان مستعجل اوي فطلعت بالشكل الرهيب ده

الميكروباص يقول...

غير معرف

ولله يا سيدي حتى لو كنت سائق ميكروباص
من حقي بردو اني اقرأ حاجه عدله
ولو كنت انا جاهل، بردو المفروض اللي بيوزع عليا الورق يكون راجل متعلم ومتنور
مش كده ولا ايه؟

غير معرف يقول...

انا مافهمتش ولا كلمه ممممممم
ده مش اولى ابتدائي ده بجد بينلو مش مركز والا ايه ممم حاجه عجيبه بجد
لاء وشايلهالك بكل ثقه وموريهالك ههههه

دنتا ياما هتشوف ..

zahra.y

كراكيب يقول...

هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
ايه دااااااااااه
الكلام داااااااه

يالهوي.. متأكد انهم صم وبكم بس؟؟ مش صم وبكم وعمش؟؟

يا ابن الإيييه يا لورنس ضحكتني ف عز ما انا مدايقة

miro el niro kwaniro

KEBLAWYAT يقول...

على أساس إن إللى كاتب الورقه ‘مى يعنى من أعضاء الجمعية فمش شايف الحروف وهو بيكتب

و ادتوهم تبرعات بقى ولا إيه ؟

دعاء مواجهات يقول...

هههههههههههههههههههههههه

عندك حق فعلا

وسائل مواصلاتك كلها وحشتنى اوى

بيس

غير معرف يقول...

يا نهار يا نهار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا ماعرفتش اقرا ولا كلمة؟؟ ايه في ايه ليه ازاي امتى مين؟؟؟

والله الناس دي بحسهم استغفر الله يعني كدابين وحاسة لو واحد شتمهم شتيمة كده ولا كده هينطق ويرد

عاملين زي البياعين اللي بيعملوا مش شايفين ويطلعوا المترو بفضل اركز في عنيهم ومنهم بحسهم فعلا بيشوا

سيبك انت.. انت اخبارك ايه؟؟

مها ميهوووو

الميكروباص يقول...

دعاء
يشرفني وودك دايما
اوعي تقطعي الزياره

الميكروباص يقول...

ازيك يا مها
وازي مرام
ليه ساعات مش بعرف أعلق عندكم؟
عالجوا المشكله دي وإلا هاحرمكم من الشاي بلبن

غير معرف يقول...

مش بتعرف ايه؟؟
لأااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

وانا اقول فيه ناس كتير متأكدة انهم بييجوا عندي ومش بيعلقوا ليه ليه؟؟

طب اعمل ايه؟؟ اكلي في الملح مش كتير ولا قليل وبطبخ بالنخلتين
تفتكر المشكلة والعيب فين؟؟

مها ميهوووو

جلال كمال الجربانى يقول...

السلام عليكم

فعلاً حرامى وحمار غبى كمان
دا الحمار ممكن يقهم عنه
دا أنا ضحكت ضحك .. أشكرك
وكم بكِ يامصر من المضحكات المبكيات

وتقبل تحيتى ومرورى