الخميس، 23 أبريل 2009

ومن السمن ما قتل. .

أضغط على الخبر للتكبير

هذه الحادثه عبره
لكل سيده تسوّل لها نفسها وتستعمل سمن النخلتين!

هناك 11 تعليقًا:

Empress appy يقول...

واللى قتل مراته من كام يوم علشان الفسيخ انا مش عارفه ازاى حد يهون عليه حد كده
مش قادره افهم النفسيه او بجد مش مستوعباها

Foxology يقول...

طبختله بزيت كان هيطلقنى
طبختله بسمن صناعى كان هيقتلنى
مفيش غير سمن النخلتين .. جوزك يرجعلك فى طبختين !


ده نص الأعلان الجديد :))

amani يقول...

هههه والله ناس تخلف

يعني بالنسبه لي كإنسان مثلهم ما اعتقد انه هذي تصرفات بشر

fnoonh يقول...

تقريبا الرجاله الجميلين بقوا يستغلوا اي موقف عشان يتخلصو من زوجاتهم بعد كده هيسالها انتي زوجتي لو ردت وقالت ايوه هيقوم قاتلها
ان لله وان اليه راجعون الدنيا باظت خالص
ربنا يرحمنا برحمته

نـــــور يقول...

هههههههه
فعلا ازاى تسول لها نفسها الطبخ بسمن الدواااااار امال الجواميس اللى فى الشرقيه دول كلهم بيجيبوا لبن وسمن بلدى لمين؟
يوه
الله يرحمها المرحومه بقى كانت عايزة جواميس الشرقيه تصاب بعقده نفسيه ويبطلوا يخلفوا اقصد يجيبوا سمن تانى!

ارحمنا يارب

غير معرف يقول...

مش عرفه امتى هننتقم من الرجاله
مممممم انا قرأت مقوله عجباني بس مش بتشمل كل الرجال طبعا الا من رحم ربي
المهم المقوله دي بتقول :
"تقول الروائية البريطانية، ماري كوري


لا أريد زوجـااااآ لأن لدي حيوانات أليفة تؤدي نفس دوره. لدي كلب ينبح كل صباح ،و ببغاء تثرثر طوال الظهيرة ، و هــًر يأتي خلسة إلى المنزل في ساعة متأخرة من الليل"
ماتزعلش بس انا بقيت مخنوئه من الرجاله ونفسي يختفو ولو ليوم واحد

zahra.y

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

انا لله وانا اليه راجعون
حاضر هطبخ بالسمن الطبيعي
الكيلو ب35 جنيه الظاهر كانت عاوزة توفرله
اهي وفرت له خالص
وعجبي على البشر
قولي يا لورانس
هو اللي بيتصور في البانرات اللي انت حاططها جنب الاتوبيس والتوك توك انت ولا مين دة؟؟؟
معلش عاوز اعرف انت بجد عندك توك توك واتوبيس وكدة يمكن يبقى فيه بزنس
ههههههههههههههههههههه
ربنا يبارك فيك
تحياتي

كراكيب يقول...

اخصصصصصصصصصصص عليها
ماهي بتستهبل برده
يعني هالة فاخر وحسن حسني بيجروا ورا بعض في الاعلانات وتاعبين نفسهم ومضحيين بوقتهم علشان نستعمل السمنة البلدي وهي تستعمل صناعي
بصراحة صفاقة منها وتستاهل اللي يجرالها
:S :S :S
ولسة يا مصر.. هو انتي لسة شفتي حاجة
:S

miro el niro kwaniro

Kiara يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله

يقتلها عشان كدا

هما بيفكرو ازاي

عُـــقـــد لُــــــــولِــــى يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله

الشعار الجديد لسمن النخلتين


(اطبخى بسمن النخلتين جوزك يقتلك يادوب بعد اكلتين )

والله حاجه مش عارفه لها اصل

اكيد مش السبب السمنه

دى مشاكل الحياه وضغوطها

هتقولوا كل الناس كانت قتلت مراتاتها

اقول انا

كل واحد بيتكيف مع ظروفه بطريقته

وفى الاول والاخر ربنايستر علينا

حاجات جوايا يقول...

ههههههههه
انا الحمد لله بستخدم السمن البلدى

والله ده تهريج اللى بقى بيحصل ده
القتل بقى لاهون سبب
من علامات القيامة بجد