الخميس، 23 يوليو 2009

اللهم لا اعتراض


لمؤاخذه، يعني ايه 3 % رسم تنمية موارد؟

ان شاء الله موارد ايه اللي انا هنميها وادفع لها 3%؟

مش كفايه عليك الضرائب والرسوم، لازم تنمي مواردك من جيبي؟

هناك 7 تعليقات:

Unknown يقول...

الله الله الله!
امال ينمى موارده
من جيب مين امـــال؟

نـــــور يقول...

ياسلام!!!
طبيعى يعنى انه ينمى موارده من جيبك انما السؤال....
اى موارد دى اللى بينموها؟ هى فين حضرتها مش بنشوفها يعنى؟؟؟ !!!!!!!!

مصعب رجب يقول...

معلش يعني ولا مؤاخذة
مش شايف يعني إن فيه شوية تلاكيك

يعني يا راجل عديت 40% رسم وارد (لمجرد إن العربية جايه من الخارج ) ووقفت عند 3% تنمية موارد

وبعدين بلدنا تاخد المركز رقم 1 في ابتكار الرسوم والدمغات المختلفة والمتميزة والمنفردة على مستوى العالم

Kiara يقول...

امال هينمو مواردهم منين لالالا موش كنت فكراك كدا سيبهم ينموا الموارد

كراكيب يقول...

طبانت بتاخد بالك في تذاكر سينما لما بيبقى مكتوب ضريبة ملاهي؟؟؟
يالهوووووووووي الكلمة دي بتجنني فعلا
انا داخله سينما دلوقتي
ايه بقى ضريبة الملاهي دي
ده اييييييييه داااااااه

miro el niro kwaniro

Empress appy يقول...

العربيه تمنها فى مصر 82 الف اول فئه فيها يعنى
انا كنت هجيبها لقيت مشاكلها كتير حطيت عين بقى على البراليانس احسن وارخص ومبقتش فارقه كتيره هنا من بره محدش عاقل يجيب عربيه من بره لانه هيدفع اكتر من تمنها فى مصر اللى هيوفره هيدفعه لغايه بقى ما البلد تتعدل لو اتعدلت

الميكروباص يقول...

ولله يا جماعه انا رحت ابعت تلغراف من كام يوم لقيت موجود ضمن البنود بتاعته 2 قرش تحسين، 2 قرش حاجه كمان مش فاكر هي ايه

بس زي ما قالت آبي

غلطان اللي يجيب عربيه من بره بعد كده