الأحد، 16 أغسطس 2009

خبر يهمك

ده خبر في جريدة حكوميه
على أساس اننا في مصر مدمنين جولف وبنلعبه ليل نهار
كفايه جولف يا اخوانا عشان صحتكم

هناك 7 تعليقات:

Foxology يقول...

الحكومة عندها حق اصلى سمعت ان الرئيس القادم هيوزع شنطة مستلزمات الجولف لكل مواطن :)

تحياتى وربنا ما يقطعلك اخبار كوميدية :))

Kiara يقول...

لا انا كد زعلانه منك كدا مش تنزل الخبر دا بدري شويه

دا انا لسه لاعباه امبارح يعني انا كدا مش بقيت اسمع عااااااااااااااااا

هم يبكي وهم يضحك صحيح

كل سنه وانت طيب

الميكروباص يقول...

مش عارف ولله احنا لاقيين ناكل عشان يجيبوا لنا خبر عن الجولف

على باب الله يقول...

أنت أصلك مش فاهم الفكرة من الخبر ده

الحكومة - و العلم عند الله - بتقول لنا أحمدوا ربكم على الفقر و جهلكم بلعبة الأغنياء دي ، و يمكن يطلع وزير الصحة يقول أن الفقر المصري هو خطة خمسية للحكومة هدفها حماية شعبها الحبيب من أخطار لعبة الجولف

نـــــور يقول...

ياخراشى
ليه كده سدمتنى سدمة عمرى ياوحش يااسى
واعمل ايه انا دلوقت فى وكت فراغى بعد ماسحبوا الجلوف منى

يااى ياربى عمرى ماتسورت انى اتحت فى الموكف داا

اما ودانى او الجولف
ياربى خبر فزيع بجد هتأ همووووت هيغمن عليا اوووف

X-(X-(

الميكروباص يقول...

اضغطوا على نفسكم شويه يا جماعه
حتى على الاقل بلاش جولف كل يوم
كفايه مرة او مرتين في الاسبوع عشان الصحه

Unknown يقول...

ياسيدى انت زعلان ليه؟
الجريدة ناشرة الخبر للى بيلعب
جولف:انت بتلعب جولف؟
طيب خلاص!انا ماشية
اهوه ماتزقش:)