الأحد، 30 مايو 2010

لالالا - ملوش حق...

أضغط على الصورة للتكبير

الست عاوزه بنطلون ثمنه 35 ألف جنيه، أزاي يرفض يجيبه؟

راجل معندوش دم صحيح

هناك 13 تعليقًا:

دودو يقول...

مالوش حق فعلا
كان مفروض ولع فيها
وبتشتكى وتطلب الطلاق !!!!!!!!!!!؟

كان مفروض تعمل تحذير للقراء قبل قراءه الخبر علشان مرضى القلب والضغط يمتنعون

:))

Haytham Alsayes يقول...

ههههههههههههههههههه

فكرني بمشهد محمد هنيدى في وش اجرام ساعت ماكان عاوز ينتحر وجاله راجل سأله عن السبب رايح كادب عليه وقاله من كتر العربيات ومش عارف يختار العربية المناسبة له في الخروجات رايح الراجل العجوز منتحر بداله

ستات اخر زمن وبصراحة راااااجل انه رفض

تحياتي

الميكروباص يقول...

دودو

هي باين عليها مش مستوعبه سبب هجومه عليها
سبحان الله
عاوزه تشتري بنطلون ب 35 ألف جنيه
وناس مش لائيين ياكلوا عيش حاف

دنيا

الميكروباص يقول...

هيثم

هي مش مقتنعه ان جوزها ممكن يقول لها لأ على أي حاجه

أنا - الريس يقول...

ههه

حقها يا عم الحاج

انا اتأثرت بالقصة

علي كده بقي لو ام العيال فكرت تقول هات الأكل يا أبو العيال مشتمهاش

بهزر انا لسه متجوزتش أو اصح متأهلتش ..

تحياتي

الميكروباص يقول...

مهو ده عشان تتعلم لما تتأهل ان شاء الله متقولش لأ وإلا مصيرك هايكون محكمة الاسره
مهما طلبت منك

مي يقول...

ههههههههههههه قريت الخبر فى الاخبار وقعدت اضحك ضححححححححححك
بصرحة شكله بخيل يه الرجالة دىىىىىى
مش كفاية الست مستحملاه وبتوفرله
ان بس عندى سؤال هو البنطلون ده مصنوع من ايه وشكله ايه لمؤاخذة

Foxology يقول...

ايه يا باشمهندس انت متعاون مع الجرايد الحكومية ولا ايه ؟؟ كل مرة تنشر حتة من جورنال ولا كأنه دبوس حامى مغروز فى المرارة :))))

لا فعلا معندوش حق ده راجل جلدة

تحياتى يا باشمهندس

حفيدة عرابى يقول...

الحقد اللى مالى قلوبكم ده مالوش حل
ايه يعنى الناس اغنياء وبيصرفوا كتير
يعنى مالفتش نظركم انه اتعامل معاها بقلة ذوق بصرف النظر اشترى البنطلون ولا لا

انا ممكن اشترى عربية بالمبلغ ده
لا والله انا ممكن اشترى عربيتين
لا انا ممكن ادفع مقدم شقة

حرام عليك والله اللى بتعمله فى نفسك ده
سيبك من العالم دى وابعد عنهم ونسى نفسك اخبارهم

الميكروباص يقول...

مي

أكيد البنطلون فيه دهب مثلا
أصل لو حسبتيها يبق ده ثمنه مقارب من 5 آلاف يورو
والمبلغ ده كبير عند ابناء أوربا عشان يجيبوا به حاجه يلبسوها

الميكروباص يقول...

foxology

اصل بصراحه الجرايد الحكومه بيبقى فيها بعض الصدق في أخبار بعينها ي الحاجات دي كده

ياما في الدنيا بلاوي

هي مش مصدقه انه رفض طلبها

مش مستوعبه للأسف

بس انا هتجنن واعرف قال لها ايه!

الميكروباص يقول...

حفيدة عرابي

أنسى

انسى ايه ولا ايه ولا ايه

انا عشان انسى يبقى لازم اسيب البلد وامشي

وده يمكن يكون عن قريب والله أعلم
ساعتها هابطل أقرأ الجرايد بتاعتنا اللي هاتجيب لي بله مغولي

سكندري يقول...

ده ايه الخبر اللي يغم النفس ده؟؟؟؟!!!

رجالة ايه اللي مش عارفة تصرف علي زوجاتها و مش راضية حتي تجيب حتة بنطلون لا راح و لا جه يدوبك بـ 35 الف جنية ؟

وبعدين بص بتقولك ايه
زوجي بيخليني اشتري حاجات كتير من خارج مصر و داخلها يعني الراجل مش بخيل
انما 35 الف دي تستاهلي الطلاق بجد يا اللي عايزة حقوقك ...  

و علي فكرة بقي
تعليق المحررة مستفذ جداً مش تقول لها كلمتين يعقلوها!!!