الخميس، 5 أغسطس 2010

بالهنا والشفا

وده اللي أتمسك
والله أعلم فيه غيره كام واحد لم يصل لهم البوليس
بس مش مشكله، احنا معدتنا تاكل الزلط
واسألوا أطباء السرطان والكبد والكلى

هناك 9 تعليقات:

Haytham Alsayes يقول...

يارب الرحمة من عندك

أنا - الريس يقول...

وأنا قاعد أقول لأمي بدل ما تعملي مخلل اشتريه عشان أوفر وأحسن في الطعم لا يا عمنا أنا هقولها ترجع تعمله ونأكله حتي لو مش بنفس احترافية التاني هو الشعب ناقص يا ولاد ولا بلاش خسارة فيهم الشتيمة

حفيدة عرابى يقول...

كانت بتاكل الزلط
ياريتها تيجى على اد المخلل

الميكروباص يقول...

وربنا انا مرة اشتريت مخلل لقيت فيه ريحة فورمالين
عادي يا اخوانا
مهو ما شاء الله السرطانات نازلة زي الرز على الشباب
أصلها ناقصه

سلوى يقول...

بوتاس وصودا كاويه !
حسبنا الله ونعم الوكيل

اسعدنى تشريفك للمدونه
وياريت طبعا حضرتك تنشر التجويد
ربنا يجازيك خير

Foxology يقول...

كل ده بسبب واحد ... الفساااااد

سكندري يقول...

علشان كده تلاقي المخللة مدهولة علي عينهاو زي ما يكون عندها بلهارسيا و لسه من جوة نيه

دا أنا أكلت بوتاس لما قلت يا بس علي كده هههههههه

غير معرف يقول...

انا عاجبنى فكره مدونه الاتوبيس عشان بتدون بالفيديو
برافو فكره حلوه

يا مراكبي يقول...

احنا معدتنا فعلا بتاكل الزلط دي حقيقة

لكن المشكلة ان بقية أجهزة الجهاز الهضمي مش وبتاكل الزلط للأسف

ياللا ما عادتش ييجي منه

كل سنة وانت طيب