السبت، 30 أغسطس 2008

خد فانوسك - كل سنه وأنت طيب






الفوانيس مكرره في الميكروباص والأتوبيس

فأنا لا أتحدى الملل - لكني الملل نفسه !
أشوفك بعد رمضان

...

هناك 13 تعليقًا:

Empress appy يقول...

ههههههههههههههه انا اول فانوس تصدق بالله انت اول حد يجيب ليه فانوس ميرسى خالص كل سنه وانت طيب
والسنه الجايه يا رب تكون بتعمل عمرة
او حج مش مهم

Empress appy يقول...

طيب اعلق تعليق كمان وتدينى فانوس على شكل خروف او فراشه
ها قولت ايه

Alkomi يقول...

طيب يا سيدي متشكرين طلعت فاكرنا هنا اهوه

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
اولا رمضان كريم
وكل عام وحضرتك بخير
مش عارفة اقول ايه
والله بجد انا مبسوطة اوي لدرجة اتصلت بخالد فتحي زوجي خالد حالا قلت له على اهداءك لينا الفوانيس وفرح جدا
لفتة طيبة منك
جزاك الله خير الفانوس بتاعي جميل يسلم ذوقك
وربنا يديم المحبة والالفة بينا يارب
ومنتظرة العيدية بقى هههههههه
ورمضان كريم

غير معرف يقول...

مشتكرين ياباشا

جزاكم الله خيرا جزييييييييييلا

بجد فرحت اوى لفته طيبه وحركه جمييييله

ياريتنى كنت فكرت فيها

:)


جزاكم الله خيرا تانى

مش عارف اشكرك ازاى

قوس قزح يقول...

يارب
كلما طرق هذا العبد بابك
أفتح له كنوزك
و سخر له عبيدك
و ابسط له رحمتك
اللهم اجعله من الصائمين القاثمين
الركع السجود
و بارك له فى شعبان و بلغه رمضان
فى يسر و سلامة و امان
اللهم امين

كل سنة و انت الى الله اقرب


بس انا كنت عايزة الفانوس الملون :(

ميرسى على الهدية الجميلة و رمضان كريم

mohra يقول...

شكرا على الفانوس كتير كتير
(اول فانوس يجيلى السنه دى و فى الغالب الاخير )

بس انا فانوسى شكله مميز مش زى الباقين

كل سنه و انت طيب

د. إيمان مكاوي يقول...

كل سنه وإنت بألف خير وشكرا على الفانوس أول مره حد يجيبلي فانوس وأنا في السن ده فكرتني بأيام زمان
وشكرا على فوانيس الأولاد فرحوا بيها جدا وكده ضمنا إنها الوحيده إللي مش هتتكسر
تحياتي

Empress appy يقول...

انا قولت اسال عليك ابقى طمنى عنك

بنت مصريه يقول...

انا اخدت بتاعى يا لورنس
تصدق شبهى
ههههههههههههههههه
صغنطط زيى
اوعى تكون عايز تمنه
انت قايل انه هديه
كل سنه وانت بالف خيير

Empress appy يقول...

مش عارفه اقولك مبسوطه قد ايه بكلامك ومبسوطه انى شوفتك تاني بجد

كراكيب يقول...

ايه بقىىىىىى
يعني الواحد لما يحب يعيد عليك يروحلك فين
كله فوانيس فوانيس فوانيس

طب مليش دعوة بقى انا جاية اقولك
كل سنة وانت طيب وكويس وزي الفل وقادر على تشغيل ميكروباصك وتوك توكك واتوبيسك يا معتز يا ابن حوا وآدم:)

miro el niro kwaniro

غير معرف يقول...

ولقد هل العيد ببلالينه وبسكوته وبمبه وخراطيشه

فانت فين بأه باذن الله؟؟

مها ميهوووو