الثلاثاء، 23 ديسمبر 2008

مش عيب ولا حرام


على غلاف مجلة شاشتي
تؤكد داليا البحيري أن الزواج لن يكون عقبه في ارتداء المايوه
وماله ياختي، مش عيب، هي جت على الجواز يعني
لكن ميس حمدان بتقول أن نفسها في راجل خبره
لمؤاخذه خبره ازاي يعني؟

هناك 15 تعليقًا:

أحمد (زوج مخنوق ). يقول...

هو ايه المشكلة في الجواز يعني؟؟
عمر الجواز ما منع عن المايوه
بالعكس
ابسليوتلي
المايوه هو اللي بيمنع عن الجواز
المايوه دماغ و دماغ جامدة كمان
ههههههههههههه

مش عارف خبرة ازاي ؟؟
خبرة يا لورنس خبرة
ايه ما شفتش فيلم التجربة الدنماركية ؟؟
اهو خبرة زي العروسة اللى كانت فيه بالضبط كده
بس ما طلبتش خبرة كام سنة؟؟
ما هو اللي عنده سنة خبرة مش زي الراجل المعتق اللى بقاله عشرين سنة

مش كده و لا ايه؟

بجد أخبار تفقع
و انا اساسا مرارتي مش مستحملة

تحياتي

الميكروباص يقول...

لا أصل الخبر موجود على غلاف المجله عشان يجذبك كقاريء فتروح على طول عشان تعرف ايه نوع الخبره اللي تحتاجها ميس حمدان
بس الحقيقه لو كان عندي المجله كنت قطعت لك الحوار اللي بيحدد سنوات الخبره
وكنت استفدت بيها انا كمان
انا اصلي لسه عازب- فإن الواحد يعرف خبرات مش وحش

أما بالنسبة لمايوه الحلوه داليا البحيري
صحيح- هي الحقيقه قدمت نصيحه للبنات
ايه العلاقه بين الجواز والمايوه؟
ونبي ما عيب يا عم أحمد
احنا بس اللي محبكين العمليه شويه

Foxology يقول...

داليا البحيرى مين يا هندسة :))

وبعدين ميس حمدان يمكن قصدها خبرة فى التعامل مع الحريم بصفة عامة مش صفة
خاصة . بطلو سوء نية بأة ؛)

الميكروباص يقول...

ولله انا فيه واحد معايا في الشغل قالي الخبره انه يكون متجوز قبل كده مرتين !!!

غير معرف يقول...

موضوع داليا لا تعليق عليه
بس موضوع ميس والخبره كتير منا بيقول كلام مش بيقصد بيه نفس المعنى .. احنا محتاجين تهذيب في الالفاظ وندور على كلمه تعني بالزبط اللي قصدينه
المهم انا بعتقد ان قصدها بالخبره انه يكون كبير في السن شويه عشان يبقى ناضج وشاف وعرف وفهم الحياه مش اكتر
zahra.y

الميكروباص يقول...

أهلا يا زهره
بس تفتكري ممكن ميس حمدان تفكر بالطريقه بتاعتك دي؟
انا لا أعتقد
لآنه لا يوجد 2 زهره!!

AHMED SAMIR يقول...

بالنسبة لداليا البحيري فطلبها طبعا موجود ومتوافر وبكثرة
هتلاقي الألاف اللي موافقين على المايوه واقل من المايوه كمان
مصر ولادة يا باشا...ولو مصر مافيهاش حد..العرب على قفا من يشيل
بالنسبة لميس حمدان
اعتقد ان طلبها برضة مش بعيد عن النوعية اللي داليا البحيري عايزاها
الخبرات موجودة برضة
تحياتي

TIMMY !! يقول...

بص ..

أنا عجبتني مدونتك جدا ..

بس مش لاقي تعليق على الموضوع ده :)

بس برضه ما حبتش أعدي من غير ما أسلم :)

كراكيب يقول...

هههههههههههههههههه
انت غريب جدا على فكرة
البنت مش عايز حد يخنقها ويقيدها
يعني يرضيك تبقى على البحر ولابسة بنطلون وبدي كدة عادي؟؟؟
حرام عليك يعني يرضيك تبقى حرانه؟؟

وبالنسبة بقى لميس
وانا مالي وانا مالي يا خويا

بسبوسة يقول...

كل واحد ولى طريقة مختلفة بيعبر بيها عن اسلوبة وكلامه****
وهمة ليهم طريقة معينة
عادى يعنى..الجو علطول حر

Empress appy يقول...

مش كل حاجه بتتقال منهم بتتنقل صح وكل كلمه لها الف معنى بس اللى يفهمها انت مش عارف اجابتها على موضوع المايوه كان ايه السؤال ومتقدرش تخمنه عموما هو حريه شخصيه

الميكروباص يقول...

a.samir
أنا عارف ان راغبي المايوه على قفا من يشيل
لكن بس هي بتقول ان الجواز مش هايمنع
آل يعني اللي هايتجوزها كان عارف انها طول النهار ادام السبحه والسجاده




******************
Timmy
يا مرحب بيك
يا ريت تركب معايا على طووووول

الميكروباص يقول...

ميروووووووووووو
انا بصراحه مايرضنيش انها تلبس البنطلون على البحر عشان الجو حر
ده إذا كان الجو بيكون حر في الاستوديو والاستوديو فيه تكييف
فما بالك بحر الصيف




***********
بسبوسه
الفكره في انه كلام على غلاف مجله
طبعا الممثلين لهم اسلوبهم في التعبير اللي بيتوافق مع طبيعتهم
وزي ما قلت لميرو
الحر في الاستوديو وبره الاستوديو

الميكروباص يقول...

أهلا بآبي بعد انقطاع النت

ولله هما اصلا غالبية حواراتهم تافهه من العينه دي
افتكر انهم ان منا لصعب تحوير كلامهم
انتي عارفه صحافيين الفن
كلهم بياكلوا عيش من وراء الشغلانه دي

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه
وماله يا لورانس الست داليا لها مبدأ مش عشان اتجوزت يعني تتمنع مواهبها
وميس حمدان ممكن تكون قصدت حاجة مش عيب
ههههههههههههههههه
كل عام وانت بخير