الاثنين، 1 يونيو 2009

فعلا مش ذنبك !

في حوار مع نادية حسني مذيعة قناة دريم
كان من ضمن الاسئله السؤال التالي
قالوا لها بتلبسي عريان ليه
قالت لهم ولله مش ذنبي اني حلوه !
ولله يابنتي اجابه مقنعه

هناك 14 تعليقًا:

Empress appy يقول...

ايوة هو انت ليه مستغرب يا لورانس مش فاهمه هو انت فكرك ان عندنا مذيعات مثقفات خالص
دول جاهلات عريانات مختلفات هههههههههههههه
يا ابنى واحده تقولك روش تبقى مذيعه ايه غير كفر ابو طشت

الميكروباص يقول...

ولله فيه جمله حلوه قالتها
وهي ان طبيعه الملابس يجب ان تتناسب مع الحوار
مش عارف الحقيقه حوار ايه ده اللي طبيعته لازم تبقى بملابس عريانه

Foxology يقول...

يا عم معتز انت برضه مندهش من النوعيات دى ؟؟ ينفع يعنى ؟؟

ان لم تستح فاصنع ما شئت


جملة مفيدة موجزة شاملة ولا ايه ؟

تحياتى

الميكروباص يقول...

يا سيدي اصلها بتقول انه مش ذنبها
الظاهر انه ذنبي انا وانا معرفش!

غير معرف يقول...

ههههههههه
بتحب تنتقد زي عنيك ..

انا شايفه ان لبسها عادي اذا كان "كت" وحاجات كده ..
البنات بينهم وبين بعضيهم هوه ده لبسهم بس مشكلتها انها مش محجبه وعايشه الاختلاط
هيه مالبستش كده عشان تغري .. اليومين دول هوه ده اللبس الطبيعي
عايز تشوف اللي مش طبيعي .. بص في اغاني المطربات اللبنانيات وانت تعرف الجواب

تحياتي
zahra.y

سبهللة يقول...

الله
ما البت عندها عندها ما هو مش ذنبها فعلا
هى هاتعرف ذنبها لما تموت ان شاءالله وكل البرامج اللى بتتذاع دى تبقى صدقة جارية على روحها
قصدى على جسمها

اللهم ارحمنا

الميكروباص يقول...

الغاليه زهره

أبدا ولله مش بحب انتقد ولا حاجه بس الآنسه اجابتها مستفزه جدا
وشوفي التواضع اللي هي فيه
بتقولك أصل جسمي حلو !
طيب ونبي دي ارد عليها أقول لها ايه؟

الميكروباص يقول...

سبهلله

ياستي باين عليها بتطلع تعمل لنا استعراض عضلات

حفيدة عرابى يقول...

ما تردش ياعم لورنس
هترد تقول ايه؟
هى مستفزة فعلا
بس ابى عندها حق
احنا معندناش مذيعات من اصله
لكن هى لمحت ان الوحشين هما اللى بيغطوا جسمهم الوحش ولا انا اللى معقدة

حفيدة عرابى يقول...

مدونتك دى عسوله اوى على فكره
اصل انا كنت مركزة مع الميكروباص
لكن التوك توك طلع حكاية

Kiara يقول...

فعلاااااااااااااموش زنبها


ياحيني

لا حول ولا قوة الا بالله

كراكيب يقول...

والله انت بني ادم غريب جدا
ده ذنبها انها حلوة؟
رد عليا
ذنبها؟؟ هه
مش كدة بقى
بطلوا بقى حرام عليكم ترموا التهم بالباطل

miro el niro kwaniro

الميكروباص يقول...

اعمل ايه في نفسي يا ميرو
انا كده طول عمري راجل مفتري

الميكروباص يقول...

لقد خلقنا الله احرارا

ولله يشرفني وجودك بصفه مستمره