الخميس، 24 يونيو 2010

الإنتحار العجيب !

كيف ينتحر شخص بطعنتين واحده في الصدر والأخرى في البطن؟!
هل هناك إنسان يمكن أن يضرب نفسه بالسكينه في الصدر مرة
ثم يخرجها ويضرب نفسه مرة أخرى بنفس السكينه في بطنه؟!
...
أنا أعد وزارة الداخلية أنني عندما أقرر الانتحار هاضرب نفسي 5 رصاصات
2 في بطني و3 في دماغي

هناك 13 تعليقًا:

AHMED SAMIR يقول...

في زمن فيه لفافة البانجو بتضرب بالبوكس و بتكسر السنان
ما تستعجبش ان الواحد ممكن يضرب نفسه بالروصية كمان
عادي جدا
خليك فريش احنا في رحلة

الميكروباص يقول...

هههههههههههههههههه
حلوه أوي ان الواحد يضرب نفسه بالروصيه دي

Haytham Alsayes يقول...

عادي سعادتك

اللي يخلي واحد يبلع لفافة بانجو
وممكن حشيش كمان وعادى برشامة اسبرين ايه يعني


انت في مصر
متخدش في بالك

أنا - الريس يقول...

يا عمنا مرحبا بك في ارض العجايب
ارض العجب والعجاب
ارض الغنم تحت الديابة

نـــــور يقول...

ههههههههههههه
فكرتنى بعادل إمام فى مسرحية الواد سيد الشغال لما كان بيقول "اقلعــــــــه؟"
يقولوله "لأاااااا"
:))

الميكروباص يقول...

وكلمه مني على كلمه مني رحت مهزئني
وكبرت في دماغي ازاي واحد زيي يهزئني
رحت ضاربني بالبوكس واتعورت

دودو يقول...

حرام علينا
ده احنا شعب ميفترى

دايما كده مانصدقش كلام الناس الكباره المحترمين

يقولوا خالد بلع البانجو ومات مخنوق وهو وشه متكسر
لازم نقول حاضر
يقولوا الراجل انتحر وضرب نفسه بالسكينه
نقول طيب
اوومال ايه
وهو هنعرف اكتر من الحكومه
:(((

Foxology يقول...

لا تتعجب انها التفسيرات المعلبة الجاهزة التى نحفظها عن ظهر قلب وكبد وطحال أيضا

ماذا تنتظر من اجهزة امنية كل تفسيراتها للحوادث الجليلة هى عقل شخص مختل أو جنون الماس الكهربائى ومؤخرا ابتلاع لفافة بانجو والتحلية ببضع أقراص من الترامادول ؟؟؟

فلتحيا اسفكسيا التخلف العقلى :)

مدونه ما كفايه بقى يقول...

مصر بلد اللا مستحييييييييييل


مش كسروا دماغه وقالوا مخدرات

اللى زعلنى فى كلامك بقى

(أنا أعد وزارة الداخلية أنني عندما أقرر الانتحار هاضرب نفسي 5 رصاصات2 في بطني و3 في دماغي)

متقولش على نفسك كده

ربنا يثبت ايماننا كلنا

تحياتى

Prestige يقول...

اعتقد ان ده الجديد في الجرائم بتاعت الايام دي عشان احنا زهقنا بقة " ماس كهربائي " و " مختل عقليا "

الحوادث الايام دي كلها هايكون انتحار

مرة بحبل على الكوبري و مرة بلفافة بانجو و مرة بسكين

ناقص بقى مرة بقنبلة و انبوبة بوتاجاز و مدفع و دبابة

افروديت يقول...

أصدق الموضوع عارف ليه ...لأني بسمع بقي لي فترة عن حاجات حصرية مصرية..تحياتي ليك.

كراكيب يقول...

لوراااااااانس

ازيك يا استااااااذ
عامل ايه وايه وايه كدة

ياااااااه انا جيت
اه والله
اخدت بالك

:)))

وبعدين تعالى هنا
انت مدايق ليه
عادي يعني دلوقتي ممكن الواحد ينتحر بإنه يرمى نفسه من البلاكونة وبعدين يخنق نفسه بكيس بلاستيك
ولو محسش انه عمل عليه يقوم يرمي نفسه تحت قطر

يا ابني قول سبحان الله
:D نيااهاااهاااااا

وانت عامل ايه يا راجل
;)

هاني مهران يقول...

ماتسألش كتير


الاسئلة متعبة فى الزمن ده


خصوصا اى حاجة ليها علاقة بالتحقيقات والقضايا


وبعدين انت هتعرف اكتر من الحكومة



تقبل مرورى