السبت، 3 يوليو 2010

تخير الإجابة الصحيحة

لماذا تنشر جريدة حكومية هذا الخبر؟
1- حرصا منها على متابعة أخبار الشعب الفنلندي الشقيق
2- لمنع تسرب قلق المصريين على الإنسان في فنلندا
3- للمساهمة في المزيد من فقع مرارة المصريين
4- علموا أن المراره عند المصريين اتفقعت فأرادوا فقع أشياء اخرى

هناك 11 تعليقًا:

حفيدة عرابى يقول...

لا طبعا
علشان تعرفنا ان الشعب الفنلندى عدده مايكملش 6 مليون
يبقى العيب فينا
لو سبنا الحكومة تخلص علينا براحتها
لغاية مانوصل 10 مليون بالكتير
هتكون فى بشرى كبيرة
كلنا هيكون انترنت فائق السرعة
لا كلنا مين
ال10 مليون بس
اللى هما اصلا يقدروا يركبوا كابلات بحرية على حسابهم

وبعدين فى نقطة مهمة
الفنلندى اسمه انسان ومواطن
لكن احنا استحالة

الميكروباص يقول...

تخيلي فنلندا عددها مجبش 6 مليون وعملوا نوكيا اللي مكسر الدنيا
بس الظروف عندهم حلوه تمكن الانسان من فعل أي شيء حتى لو كان عددهم مليون واحد

أنا - الريس يقول...

عشان يذلوا اهلنا
بحكاية تقليل سرعة النت
وحسبي الله
وحسبي الله ونعم الوكيل
وحسبي الله ونعم النصير
وحسبي الله عليهم قدير .

Haytham Alsayes يقول...

معندكاش فيزا فنلندا نوبك ثواب

الميكروباص يقول...

ياريت كنت اخدتها انا
بس لو بتبحث عن السفر لا تسافر إلا لأمريكا
عندي 3 اصدقائي هناك وكلهم ولله الحمد مرتاحين

Prestige يقول...

الحمدلله كده انا اطمأنت على الانسان في فنلندا ... يا سلام كنت متضايقة جدا لهم

و مش هانروح بعيد في دول عربية بتقدم خدمات الانترنت لشعوبها بصورة ارقى بكثير من اللي موجودة عندنا

يعني ما تكون مشترك في انترنت في الباقة المفتوحة مش تصحى الصبح تلاقي نفسك مش عارف تدخل على النت بحجة انك استنفذت كل اللي مسموح ليك خلاص تحت مسمى الاستخدام العادل

لا بالعكس لا السرعة بتقل و لا الاستخدام العادل بيطبق من اول جيجا

احنا عايزين نطبق التجربة الفنلندية عندنا

نـــــور يقول...

انا شايفه ان الاجابه التانيه والرابعه كويسين جدا
:)

كراكيب يقول...

لان الشعب المصري شعب طيب وقلبه دايما على غيره وبيحب يتطمن دايما على اخواته من شعوب البلاد الأخرى وخاصة الفنلنديين
اللي بينهم وبين المصريين عيش وملح من زمان

سؤال بس بسيط
فين بقى فينلندا دي اساسا؟؟؟

miro el niro kwanirooo

Kiara يقول...

الاجابة الرابعه

هههههههههههههههههههههه

ياضغطى ياااااااااااانى

اعرف بتجيب الاخبار دى منييييييين

دودو يقول...

انا اختار الاجابه الرابعه
علشان يفقعوا مراره الناس اللى ممكن يكون فيهم امل ومرارتهم لسه بخير

قال يعنى ممكن يكون فيه حد لسه مرارته بخير

ده كفايه علينا سرعه الانترنت
بس نحمد ربنا
الا ممكن تطق فى دماغهم ويمنعوه

الغاردينيا يقول...

هههههههههه

عجب !

احترامي اخي