الثلاثاء، 10 نوفمبر 2009

صباح الجودة والأيزو

قطعه من البلاستيك هدية داخل الشيكولاته
أخرجتها وكملت أكل - عادي مفيش مشاكل !
أما دي- جبنة شيدر جرين لاند- كنت بستخدم الطريقة البدائية في أكلها "بصوابعي" لأني مكسل أقوم وأحضر سكينه
لكني وجدتهم متوصيين جدا بالتغليف لدرجة أنهم نسيوا البلاستيك داخل الجبنه!
وبردوا هاكمل أكل، يعني هاجيب أكل من فرنسا مثلا
يمكن المرة الجاية يطلع لي خاتم سليمان- مين يعرف؟!

هناك 11 تعليقًا:

الميكروباص يقول...

ولله خايف حد فيهم يقول اني بشهر بيهم
لكن اقسم بالله العظيم ده اللي وجدته داخل هذه المنتجات
الحقيقه فكرت اتصل بهم من باب الحذر
لكني خفت لأني لو عملتها بالتأكيد هايعملوا حاجه في مدير الإنتاج اللي كان واقف على التشغيله
لأن في الغالب -حسب خبرتي في البلاوي دي- بيسلموا المصنع زباله لمدير الانتاج والجوده وبيطلبوا منهم أنهم يمشوا على الصراط المستقيم!
ولو حصل حاجه هما أول ناس بيترفدوا !

Empress appy يقول...

دى بتبقى غلطات شويه والحمد لله جت فى ده مجتش فى صرصار ولا نيله
وبطل العاده السيئه دى الاكل بصوابعك
ووبعدين انا مبحبش جرين لاند فاكر اعلانها الراجل اللى كان مع ونيس خله القله اصلا جايبين واحد مقزز يعمل الاعلان قرفنى فيها
بص دومتى كويسه

الميكروباص يقول...

ولله يا آبي فعلا كنت مكسل اقوم اجيب سكينه
وحيث ان مفيش حد غيري في البيت قلت انخرب فيها بإيدي واعود للبدائيه
هي غلطان لكنها غلطان قاتله ومن شركات كبيره صعب تغلطها
انتي بتقولي دوتي كويسه
انا اعرف ناس شغالين فيها
هي كويسه - بس مش أوي يعني

ayman يقول...

hahaha helwa elgebna wekhatem se4leman da ya toza
shoof 7azak elyoom lol
ya bakhtak ya 3am

غير معرف يقول...

تحفة
يعني مع كل قطمة مسمارين ولا حتة كوتش
هم غيروا البهارات للنوع ده امتى!
لما الحق اروح اغير طقم سناني
المرة دي هاعملهم حددديد


تحياتي

Tamer Nabil Moussa يقول...

احمد ربنا انها جت على قد كدة

دة فى مصايب بتحصل هههه

مع خالص تحياتى

Dr. Ibrahim يقول...

الحمد لله إنها مجتش فى حاجة وحشة لا سمح الله وجت على اد البلاستيك وربنا يستر ممكن ينسوا ايه تانى مسمار ولا صورصار ولا ولا..
تحياتى لك

مصعب رجب يقول...

صباح الجودة
صباح الفل
إن شاء الله بكره ربنا يرزقك بربع جنيه مخروم جوه علبة الحلاوة
:)

غير معرف يقول...

يختيييييييييي
أمال لو وريتلك صورة عندي رغيف فينو من مكان محترم آي نعم في حلوان بس احنا عايشين عليه اساسا
ولقينا فيها يعععععععع صوريصاااااار من بتوع شيرين

آه.. سوري يا لورنس انا مضطرة اقوم.. مرام دخلت بالشاي بلبن نياهاهاهاه أيوه جاااااااي انا جاية اهوه

مها ميهوووو

يا مراكبي يقول...

مساء الجودة والأيزو برضه

:-)

هو فيه حاجة في المواصفات القياسية بتقول إن ممنوع إنك تلاقي بلاستيك جوة المنتج وبرة المنتج؟

بلاش تلاكيك بقى

:-)

غير معرف يقول...

أنا أحييك لأني تضع الدليل مع النقد وأقول لك اتصل بجهاز حماية المستخدم وأنا واثق أنك ستكون أكثر إيجابية وستنال حقك وحق المجتمع وستساهم في تقويم هذا الوضع

أنا لي تجربة مع هذا الجهاز وكانت إيجابية للغاية