السبت، 5 ديسمبر 2009

منظر طبيعي . .

ودي صورة لإحدى الغابات المفتوحة في حي المعادي
حيث تنتشر سلالة ال " هو هو" في كل مكان وبأشكال جميله تجذب السكان

هناك 18 تعليقًا:

عرقسوس يقول...

مساء الفل

على فكرة الكلب الآخراني اللي ماشي لوحده ده أنا أعرفه كان على علاقه مع كلبه من شارعنا وبعد ما عمل جريمته هرب ع المعادي .. كويس إننا عرفنا مكانه .. أنا هاجمع القوة واتحرك حالاً ..

في إنتطار تشريفك في مدونتنا " شيش وإزاز" - تحت التوضيب

بس من غير كلاب وانبي
:))

الميكروباص يقول...

ان شاء الله انا جاي
ومن غير كلاب
أصلي مش هعرف اجيب لك المجموعه كلها معايا

Foxology يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههه

نفسى اعرف سبب الأهتمام الكبير ده منك بكلاب المعادى

يا عزيزى كلها شوارع الحكومة وكلها كلاب .. الحكومة برضه :))

تحياتى

الميكروباص يقول...

حبايبي
أعمل ايه
منين ما أروح ألائيهم
مش قادر ابعد عنهم

حفيدة عرابى يقول...

اولا
حمدا لله على السلامة
ثانيا
معلش حاول تنساهم
وتتكيف مع الحياة الغريبة اللى عايشينها
هم وجودهم مستفز انا عارفة
بس هنعمل ايه

مي يقول...

هههههههههه دول طالعين رحلة
على فكرة انا شايفاهم انتشروا بجد اوى عندنا كمان وصلولنا يالهووووى
وشكلها شرسة وياخوفى لان فى اطفال ومدارس بس هنقول لمين
تحياتى لابداعك المعهود

Dr. Ibrahim يقول...

دى عاملة زى الغابات الإستوائية كده :)

Empress appy يقول...

ههههههههههههه نفس افك لك عقدتك دى بجد ههههههههههههههههههههههههه هموت انت فزيع وعارف انا بضحك ليه طيب اعالجك ازاى من الموضوع ده

غير معرف يقول...

ممممممممممم.. احنا برضه عندنا الحاجات دي ف مايو
وتعالب بأه وبوم حاجة يعني ما شاء الله

مها ميهوووو

well يقول...

ان شاء الله بكرة احسن
تحياتى

يا مراكبي يقول...

طيب ما فيش حد بينظم رحلات سفاري هناك؟

عايز أعزم الولاد على رحلة من دول

:-)

الميكروباص يقول...

لقد خلقنا الله أحرارا

حاولت انسى مش قادر

دول حواليا كل يوم صبح وليل

الميكروباص يقول...

فوكس
هعمل ايه يا برنس
كلاب الانس ممكن اتعامل معاهم
أما كلاب ال هو هو هعمل فيهم ايه

الميكروباص يقول...

مي
كلما انتشرت الزباله كلما كثرت الكلاب والقطط
بس انا كنت ملاحظ انهم خفوا شويه في العيد
والبركه في الجزارين

الميكروباص يقول...

يا دكتور ابراهيم
هي مش عامله - هي فعلا غابات استوائيه-

الميكروباص يقول...

آبي

ولله نفسي اتعالج

حاولت مش قادر فعلا

خلا بقيت عامل زي المجنون

بس وربنا لأجيب سم وأقتلهم

كراكيب يقول...

كلاب؟؟
دول عايشين معانا
دول قربوا يطردونا من بيوتنا ويقعدوا مكاننا
وعندنا تعالب و خفافيش
وكلاب اشكالها قالبة على معيز كدة
ده انا ساكنة قدام محمية طبيبعة

كلاب؟؟؟؟ يالهوووي دول احتلوا الجنينة اللي تحت البيت وقربوا يخرجونا على الشارع العمومي بفلوس وتذاكر وكدة
ويدخلونا العمارة بتصريح دخول مختوم من ابا العمدة الكلب الكبير

miro el niro kwanirooo

الميكروباص يقول...

بيقولوا فيه انفلونزا معيز
الله أعلم يمكن يبقى فيه انفلونزا كلاب ونترحم كلنا