الخميس، 31 ديسمبر 2009

نحتاج وزير الماليه في هذا الموقف

12 واحد سددوا ضرائب من بين 120 ألف
عاوزين واحد زي يوسف بطرس يتصرف معاهم
هو سب الدين لبتوع الهجانه - يا ترى هايعمل ايه مع دول؟

هناك 12 تعليقًا:

Foxology يقول...

احتمال كبير يعمل معاهم فعل فاضح فى الطريق العام :))))

عليه العوض فينا

الميكروباص يقول...

ولله انا بقترح عليه أنه يستعين بالنجم ابراهيم حسن يمكن يفيده في الامر ده

AHMED SAMIR يقول...

المفروض يطلع......برضة
يعني هم....دول غير الد....بتاع الناس التانية؟؟؟
حاجة عجيبة جدااا
كل سنة و انت طيب
بالمناسبة
ليك حاجة عندي في الاغلبية الصامتة
روح بسرعة و خده
تحياااتي

حفيدة عرابى يقول...

والله قبل ماأكمل قراءة
كنت هقولك بلاش وزير المالية
ده طلع ولا من عائلة ولاتربية قصور
لكن
أنا مستغربة بس
هو بيقعد فى مجلس الوزراء ومع الريس
يقول الالفاظ دى !

Dr Ibrahim يقول...

وياترى الضرائب دى بتروح فين...؟ملهاش أى لازمة لنا فمتتاخدش احسن مش فارقة

مي يقول...

قعد يقول المرونة المرونة فالح بس يطبق الضرائب العقارية ويلم فلوس بسسس
عم بطرس مش فاضيلهم بيسب الدين فى حتة تانية خاااااااالص

كل سنة وانت طيب عام سعيد
((((:

نـــــور يقول...

بيتهيألى هيعاقبهم ضربا بالشلاليت:)
كل سنة وانت بخير ياعمو

Empress appy يقول...

هيعمل ايه ولا حاجه

حفيدة عرابى يقول...

هو كان فى مشكلة
بالنسبة للبوست المحذوف ؟

جلال كمال الجربانى يقول...

السلام عليكم

12 دفعوا من 120 ألف
ده يبقى أسمه عصيان مدنى

ودمت بخير حال

Unknown يقول...

مش حيعمل حاجة
يابابا لان دول
رجالة اسيوط
واخدلى بالك
اسيوط مش الفافى
بتوع القاهرة والجيزة:)

الميكروباص يقول...

قد خلقنا الله احرارا

معلش انا آسف لحذف الموضوع

بس الحقيقه مش لائي سبب منطقي

طقت في دماغي احذفه!